• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Bergman Clinics, Vrouwenzorg, Bilthoven op 23-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

2.0

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

2.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

1.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

1.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
1.5

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Ze plaatsen bij Alant kunststof matten tegen verzakking, die in Amerika al verboden zijn ivm complicaties, ondanks diverse herstel operaties, zijn de complicaties zo ernstig dat van een normaal leven geen sprake is, zitten, fietsen, sport of seks vergeet het maar na zo'n mat. Eerst werkte ik halve dagen nu leef ik halve dagen... en ben 100 % afgekeurd.
Zelfs hier in Nederland is daar al onderzoek naar bezig, de complicaties van deze matten kunnen lijden van ernstige hinder tot invaliditeit en de matten zijn vrijwel niet te verwijderen. Voorlichting vooraf is er totaal niet geweest en achteraf meldde drs Schweitzer, "we zijn eerder verbaasd dat het vaak wel goed gaat". En verder is Alant dan geheel niet meer bereikbaar.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics, Vrouwenzorg, Bilthoven? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!