Waardering van Bergman Clinics, Vrouwenzorg, Bilthoven - Bilthoven op 23 februari 2012

1.5

Ze plaatsen bij Alant kunststof matten tegen verzakking, die in Amerika al verboden zijn ivm complicaties, ondanks diverse herstel operaties, zijn de complicaties zo ernstig dat van een normaal leven geen sprake is, zitten, fietsen, sport of seks vergeet het maar na zo'n mat. Eerst werkte ik halve dagen nu leef ik halve dagen... en ben 100 % afgekeurd. Zelfs hier in Nederland is daar al onderzoek naar bezig, de complicaties van deze matten kunnen lijden van ernstige hinder tot invaliditeit en de matten zijn vrijwel niet te verwijderen. Voorlichting vooraf is er totaal niet geweest en achteraf meldde drs Schweitzer, "we zijn eerder verbaasd dat het vaak wel goed gaat". En verder is Alant dan geheel niet meer bereikbaar.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics, Vrouwenzorg, Bilthoven? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.