• INITIATIEF VAN
‹ Terug naar zoekresultaten

Beweging 3.0, Humanistisch Woonzorgcentrum Burgemeester van Randwijckhuis - Amersfoort

52.1416271 5.3960979
Adres Diamantweg 22
3817 GL Amersfoort
Telefoon 033-4630359
Website http://www.beweging3.nl
Locaties Deze locatie is onderdeel van Beweging 3.0.

Toelichting waarderingscijfer

Afspraken

Afspraken

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

7.0
Accommodatie

Accommodatie

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.8
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

7.8
Luisteren

Luisteren

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

7.5
Informatie

Informatie

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

7.5
Behandeling

Behandeling

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

7.6

Deel dit profiel met anderen

Waarderingen

Beweging 3.0, Humanistisch Woonzorgcentrum Burgemeester van Randwijckhuis is 36 keer gewaardeerd en heeft 2 reacties geplaatst.
Geplaatst op 26 november 2012
Ik woon hier pas net dus kan nog niet heel veel zeggen. De verhuizing verliep in ieder geval prima. Het is hier keurig, ik voel me hier volkomen...
8.3
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Het eten is uitstekend. Men is hier qua afspraken erg flexibel. Kamer is voor 1 persoon er is goede wasgelegenheid en er is een aparte slaapkamer. Je...
8.2
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Het maken van afspraken verloopt heel soepel, mijn dochter en schoonzoon mogen ook altijd gewoon binnen komen lopen. De accommodatie is uitstekend....
8.0
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Toen de tijd van inname van medicijnen geregeld werd vanuit het verzorgingstehuis kwamen ze altijd te laat, maar nu heb ik een kastje op de kamer en...
7.8
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Er word wel goed omgegaan met afspraken, als ze zeggen dat ze er over 5 minuten zijn dan zijn ze er ook echt over 5 minuten. En als het toch later...
10.0
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Voor 12 uur moet ik mijn medicijnen hebben, maar dit wordt nog wel eens vergeten. De accommodatie is prima. De medewerkers zijn fantastisch, ze zijn...
7.8
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Ik zou hier niet weg willen. Als er eens iets nodig is van een dokter ofzo dan regelen ze het meteen voor me. Ik hoef nooit te wachten. De kamer is...
9.7
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Afspraken gaan over het algemeen goed, ze zijn hier soms wel een beetje gehaast en dat word steeds erger. Ik heb het idee dat ze minder personeel...
7.2
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Accommodatie is gericht op de zorg voor de mensen. Medewerkers zijn over het algemeen redelijk goed en vriendelijk. Er is wel eens miscommunicatie,...
6.7
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
We zijn met z'n tweeen dus we hebben een grotere ruimte. Een woonkamer en 2 slaapkamers. Dat is heel fijn. De medewerkers zijn ook heel aardig,...
8.0
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
De verzorging is heel goed, je hebt wel eens een keertje wat, maar dan praat ik het uit of ze zien het en dan komt het wel goed. Schatten van meiden....
8.7
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Er is elke middag iets te doen (activiteit) en je kunt steeds zelf bepalen of je er naar toe gaat of niet. Ruimte die ik voor mijzelf heb vind ik erg...
7.3
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Accommodatie is heel goed. Het werkt allemaal heel vlot, wanneeer ik iets moet weten dan krijg ik meteen antwoord. Er hangt een hele vriendelijke...
9.0
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Als het druk is komen de medewerkers niet, komen meestal pas na de koffie. Omdat er te weinig personeel is hebben ze de ene keer haast en de andere...
7.2
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Ik ben hier nog maar heel kort eigenlijk. Er waren nogal wat problemen met de verhuizing. Soms moet je wat lang wachten als er bepaalde afspraken zijn...
6.7
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Ik ben hier nu een half jaar, na eerst in verschillende andere instellingen te zijn geweest. Ik wist in het begin helemaal niet wat me overkwam want...
6.5
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Komen soms heel vroeg langs als ik in bad moet, maar soms komen ze juist heel laat en zit ik maar te wachten. Ik vind mijn eigen woonruimte te klein....
7.2
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
De accommodatie is goed: mijn kamer is heel mooi, ik heb een aparte slaapkamer en een mooie badkamer inclusief toilet, je kunt alleen niet zelf koken....
7.7
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
De hele organisatie hier deugt niet. De opperste leiding zit in Driebergen. Hier is er een locatiemanager die we nooit zien, de beslissingen worden in...
7.5
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Alles is goed aan de accommodatie, er is niets mis mee. Ik heb nog nergens moeilijkheden mee gehad. Ik vind het echt een heel goed bejaardentehuis....
8.3
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Ik zou graag willen dat bepaalde dingen, zoals kousen aantrekken en schoonmaken op afspraak kon, maar ze komen wanneer ze zelf willen. Er zijn voor...
8.0
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
Mooi uitzicht en gelukkig met de kamer.
Een aantal medewerkers vind ik fantastisch. Communicatie naar de client toe, het begripvol denken naar elkaar...
6.7
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
De communicatie onder het personeel onderling is soms slecht. Het appartement is over het algemeen goed, er zijn alleen slechte lichtpunten. Het...
7.2
Lees meer
Geplaatst op 26 november 2012
De afspraken die er gemaakt worden die worden goed nagekomen. Het is op zich prima behuizing maar ik heb veel te veel spullen. Ik heb eerst hier op...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 21 augustus 2012
afspraken worden niet, of pas na aandringen nagekomen
communicatie slecht, zowel naar bewoners toe als onderling
zorgverleners niet empathisch
zeer matige...
Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Humanistisch Woonzorgcentrum Burgemeester van Randwijckhuis - Amersfoort, geplaatst op 29 november 2012

Ik wil u bedanken voor uw reactie. Graag ga ik hierover met u in gesprek. U kunt een afspraak met... Lees meer

4.2
Lees meer
Geplaatst op 13 februari 2012
Wij zijn zeer , zeer tevreden over uw medewerkers.
Ze verdienen een grote pluim.
Behulpzaam en zeer vriendelijk.
Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Humanistisch Woonzorgcentrum Burgemeester van Randwijckhuis - Amersfoort, geplaatst op 22 maart 2012

Wauw! we zijn zeer blij met uw zeer positieve reactie!

Beweging 3.0 is ook benieuwd naar uw... Lees meer

10.0
Lees meer
Geplaatst op 20 juli 2010
Ze gaan hier heel vriendelijk met de bewoners om. Ze proberen zoveel mogelijk tijd voor deze mensen vrij te maken. Zo worden er spelletjes gespeeld en...
6.3
Lees meer
Geplaatst op 19 juli 2010
Ik kom in dit verpleeghuis omdat onze vereniging, een audiovisuele groep, hier een paar keer per jaar bijeenkomt. In ruil daarvoor treden we vier...
7.5
Lees meer
Geplaatst op 9 juli 2010
Iedereen is behulpzaam,zowel de medewerkers als de bewoners. Er wordt op steeds meer punten bezuiningd, maar we proberen op de werkvloer er toch het...
7.7
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
De verpleging is altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben respect voor de mensen die in de instelling verblijven. Een verbeterpunt is het beter...
7.3
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
Er werken zeer professionele mensen die goed hun werk doen. Wel kan het gebeuren dat de verzorging bewoners lang laten wachten op de zorg en pauze...
6.7
Lees meer
Geplaatst op 25 juni 2010
De verzorging doet super goed hun best maar door het personeelstekort is het zwaar werken. Meer personeel op de werkvloer zou fijn zijn.
8.7
Lees meer
Geplaatst op 23 juni 2010
De omgang van personeel met bewoners is positief. De instelling heeft wel een oud gebouw.
7.2
Lees meer
Geplaatst op 17 mei 2010
Ik ben tevreden over het vrijwilligerswerk. Ik vind dat er meer belangstelling voor de bewoners mag komen. Nu is dat er niet omdat er te weinig...
6.3
Lees meer
Geplaatst op 11 mei 2010
In het begin ging het nog tamelijk goed, maar er ging veel personeel weg. Nieuwe medewerkers hebben mij onheus behandeld toen ik mijn vader yoghurt...
5.7
Lees meer
Geplaatst op 28 februari 2010
Mijn ervaring is van drie jaar geleden. Het ging er goed. De verzorging was goed. Mijn moeder wilde niet meer leven op een gegeven moment, alleen de...
7.2
Lees meer

Volg ZorgkaartNederland op Twitter

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Meld klacht