• INITIATIEF VAN
‹ Terug naar zoekresultaten

Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Mariënburg - Soest

52.1871944 5.2896498
Adres Burgemeester Grothestraat 80
3761 CN Soest
Telefoon 035-6022044
Website http://www.beweging3.nl
Locaties Deze locatie is onderdeel van Beweging 3.0.

Toelichting waarderingscijfer

Afspraken

Afspraken

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

7.5
Accommodatie

Accommodatie

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.2
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

7.7
Luisteren

Luisteren

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

7.3
Informatie

Informatie

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

7.6
Behandeling

Behandeling

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

7.4

Deel dit profiel met anderen

Waarderingen

Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Mariënburg is 26 keer gewaardeerd en heeft 1 reactie geplaatst.
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik had al vanaf het eerste moment een echt 'thuisgevoel' hier. Ik heb er nooit spijt van gehad dat ik hier ben gaan wonen. De medewerkers hebben soms...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik ga regelmatig met de taxi en als ik bel voor een afspraak is deze altijd op tijd. Mijn kamer is erg klein, ik heb geen eigen slaapkamer en weinig...
6.8
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik vind het appartement te klein, vooral omdat ik een rolstoel zit. Ik kan de keuken en de badkamer nauwelijks in. Als ik daar val kunnen ze me niet...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik ben tevreden met hetgeen ik hier heb, in het begin is het klein, je moet eraan wennen. Nu ben ik tevreden met de ruimte. De gemeenschappelijke...
7.8
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik was heel gauw gewend hier, voelde me gauw thuis. De gemeenschappelijke ruimtes vind ik prima.
De medewerkers zijn goed te spreken. Het luisteren kon...
7.2
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik moest in eerste instantie even wennen aan het feit dat ik maar 1 kamer heb, maar verder heb ik een mooi uitzicht en heb ik geen klachten over de...
8.7
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik vind de accommodatie geweldig. Ik heb tijdje in het ziekenhuis gelegen, maar was blij dat ik weer terug was. Heb veel aanspraak hier.
Voldoende activiteiten....
8.8
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin.
Ik ben tevreden over mijn kamer.
De medewerkers doen allemaal hun best. Ze zijn druk.
Er worden verschillende...
8.0
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Ik vind de accommodatie geweldig en iedereen is even vriendelijk. Mijn kamer is prima, hij is gezellig en ik heb een mooi uitzicht, ik zit hier heel...
8.8
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Het ophalen gaat over het algemeen goed, maar soms moet ik te lang wachten totdat ze respons geven. De accommodatie is prima, zowel het gebouw als...
6.7
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2013
Bijvoorbeeld bed opmaken gebeurt niet altijd precies hoe het hoort. De hygiëne heeft heel veel te wensen over. Het wordt 1 keer in de week gedaan. Ik...
7.5
Lees meer
Geplaatst op 23 januari 2012
De accommodatie is heel goed: ik heb in mijn kamer echt het thuisgevoel. De medewerkers zijn fantastisch, allemaal ook, daar kan ik niets anders van...
8.5
Lees meer
Geplaatst op 21 juli 2010
Dit is een gezellig tehuis waar veel georganiseerd wordt. Zowel het zorgteam als de algehele organisatie functioneert goed. Een minpunt is dat het...
Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Mariënburg - Soest, geplaatst op 22 maart 2012

Dank voor deze reactie. Ookal is dit een oude reactie, we nemen hem serieus.

We zijn benieuwd naar... Lees meer

6.8
Lees meer
Geplaatst op 19 juli 2010
Positief is het aardige personeel en de vele activiteiten. Wat beter kan is het eten en de verzorging.
7.8
Lees meer
Geplaatst op 5 juli 2010
Er worden hier leuke activiteiten georganiseerd. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten kan altijd beter en het zou prettiger zijn als de...
7.8
Lees meer
Geplaatst op 5 juli 2010
Ik vind dit huis erg goed. Er worden leuke dingen georganiseerd voor de ouderen en het personeel is aardig. Het eten zou wel beter kunnen.
7.8
Lees meer
Geplaatst op 24 juni 2010
Wat ik zie van dit woonzorgcentrum is dat de verzorging goed en vriendelijk is. Er worden veel activiteiten georganiseerd zoals uitjes met een busje,...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 23 juni 2010
Het wordt wat onpersoonlijker in de instelling. Dit heeft te maken met de werkdruk. Ik denk dat het financiële plaatje slecht ingevuld wordt omdat er...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Wanneer wij de alarmbel gebruikten, kwam er niemand. Ook niet na twintig minuten. De kamer werd niet goed gestofzuigd, zodat er altijd viezigheid op...
5.7
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
De bewoners zijn blij als ik kom. Ze zien soms weinig visite, ook al hebben ze kinderen. Iedereen is vaak druk, ook de verpleging. De verpleging wil...
8.8
Lees meer
Geplaatst op 29 april 2010
Deze ervaring is van drie jaar geleden. Er is een personeelstekort. Dat komt door de overheid. Wel wordt er gehandeld zoals afgesproken werd. De...
7.5
Lees meer
Geplaatst op 29 april 2010
De mensen bij de receptie zijn zeer vriendelijk. Ook de verplegers zijn behulpzaam. Ze geven goede verzorging. Je hoeft nauwelijks te wachten. Er...
8.0
Lees meer
Geplaatst op 29 april 2010
Dit was een huis voor en door zusters, en als je bij nonnen zit, zit je altijd goed. Het wordt alleen overgenomen door particulieren, die op hun klok...
6.8
Lees meer
Geplaatst op 29 april 2010
De accommodatie is gedateerd, maar als deze vernieuwd wordt, zou ik hier ook wel willen wonen! De aandacht voor ons familielid was heel fijn.
6.7
Lees meer
Geplaatst op 26 maart 2010
Ik vind dat er weinig persoonlijke aandacht is voor de bewoners. Ik heb het gevoel dat zij aan hun lot worden overgelaten. Over de verpleging zelf ben...
6.8
Lees meer
Geplaatst op 24 februari 2010
Sommige medewerkers waren goed, andere minder. Maar ja, dat is overal zo. In de nacht was er een gebrek aan personeel. Dan waren er maar twee...
6.2
Lees meer

Volg ZorgkaartNederland op Twitter

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Meld klacht