• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Woon- en Zorgcentrum De Voorde op 21-07-2010

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
8.2

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Mijn moeder woonde in De Voorde, ze is vorig jaar juli overleden. Wij als familie kunnen alleen maar vol lof zijn over de verzorging en verpleging. Moeder had last van ouderdomsdementie en kon wel eens lastig zijn. Daar ging het personeel goed mee om. Elke dag ging ze naar de dagbesteding in de huiskamer. Daar werd ook de warme maaltijd bereid en dan mochten de bewoners aardappels schillen en zo.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Woon- en Zorgcentrum De Voorde? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!