• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Deventer Ziekenhuis op 03-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
8.3

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

ben op woensdag avond 25 jan. met hoge koorts na een galsteenkoliek opgenomen op de eerste hulp. heb daar de nacht doorgebracht, met infuus. Professionele verpleging, maar sommigen niet invoelend. Do ochtend naar de echo met een rolstoel, terwijl ik me doodziek voelde. daar was men verontwaardigd dat ik zomaar in een rolstoel met infuus en koorts geparkeerd werd in de wachtrij.
Vervoer per bed was beter geweest, ik was erg ziek.
Op afd. c2 is de diagnose niet goed doorgekomen, de arts wist niet dat ik galstenen had, hoewel duidelijk op de echo aangetoond. Op mijn feedback hierover zei de zaalarts dat er meer misverstanden waren omtrent mijn opname.!??
De behandeling op de afd. was prima, niets was hen te veel. ook de roomservice is uitstekend!

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Deventer Ziekenhuis? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!