Waardering van Deventer Ziekenhuis - Deventer op 3 februari 2012

6.0

Het bezoek aan de plastische chirurg(16.00uur ) en uitleg was goed. Daarna afspraak gemaakt en moest naar de overkant (16.25uur) voor een intake gesprek met anesthesist. Bij balie aangekomen werd mij verteld dat ze gingen sluiten om half 5 en voor het intake gesprek maar een andere keer een afspraak moest maken. Het was nog geen half vijf zei ik. Nee mevr. anders wordt het te laat!! Ik lever mijn papieren in. Mijn mond viel open.Er wordt een afspraak gemaakt voor de dinsdag erop en ik kom voor dit gesprek, waar ik vrij voor moet nemen,terug. Tijdens het gesprek blijkt dat ik voor niets kom omdat het een lokale verdoving is die wel op de ok plaats vind maar waar geen anesthesist voor nodig is. Na veel heel en weer geloop en informatie te hebben gekregen ben ik dus voor niets geweest!!. Had een gesprek met een verpl.kundige moeten hebben. Hierover zou ik nog gebeld worden, hoe en wanneer dat plaats zou vinden. Tot op de dag van de planning men erachter kwam dat dit niet was gebeurt werd ik gebeld. Moest nog intake gesprek hebben en heb uitgelegd hoe alles was verlopen. Nou misschien kon het telefonisch. 3 vragen werden er gesteld. Of ik er fysiek en mentaal tegen zou kunnen en de 1ste en 2de contactpersoon in geval van nood. Had ik voor zo iets weer een vrije middag moeten nemen? Als de communicatie beter was geweest had dit allemaal veel efficiënter geweest. Ik ben mobiel maar iemand die met een busje moet komen en nog een mantelzorger bij zich heeft is dat een hele vervelende onderneming!!! Indien men dit in het bedrijfsleven zou meemaken zou men direct kiezen voor een ander bedrijf afgezien van de kosten. Hier kun je niet spreken van klantvriendelijkheid. Op deze manier moet de zorg wel extra veel geld kosten!! Communicatief is er nog veel te verbeteren wat kosten besparend is en voor tevreden klanten zorgt.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis - Deventer

geplaatst op 6 februari 2012

Goedemorgen,

Uw bezoek aan de afdeling Anesthesiologie heeft niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij zijn geinteresseerd in uw ervaringen en verzoeken u dan ook contact op te nemen met de klachtenfunctionaris van het Deventer Ziekenhuis, telefoonnummer (0570) 536 172.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Deventer Ziekenhuis? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.