Waardering van Deventer Ziekenhuis - Deventer op 31 januari 2012

5.8

Ik heb operatie ondergaan bij oogkliniek wat mij en mijn vrouw is tegen gevallen wat betreft de het overleggen met de betreffende artsen deze is bijzonder slecht, er worden jou behandelingen opgedrongen zonder uitleg en overleg, daarom zijn wij na overleg met de zorgverzekeraar naar een andere oogkliniek gegaan t.w.oogkliniek Zonnestraal te Doetichem waar men in alle rust de verschillende mogelijkheden wordt uitgelegd. De oogartsen in het Deventer Ziekenhuis zijn kundig genoeg maar daar komt meer bijkijken zoals goed overleg met de client daar ontbreekt het aan. Dit heb ik ook geconstateerd bij de afd.cardiologie.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis - Deventer

geplaatst op 16 februari 2012

Goedemorgen,

Uw bezoek aan ons ziekenhuis heeft niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij zijn geinteresseerd in uw ervaringen en verzoeken u dan ook contact op te nemen met de klachtenfunctionaris van het Deventer Ziekenhuis, telefoonnummer (0570) 536 172.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Deventer Ziekenhuis? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.