• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Deventer Ziekenhuis op 31-01-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

6.0

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

5.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

5.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

5.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

7.0
Gemiddeld
5.8

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

Ik heb operatie ondergaan bij oogkliniek wat mij en mijn vrouw is tegen gevallen wat betreft de het overleggen met de betreffende artsen deze is bijzonder slecht, er worden jou behandelingen opgedrongen zonder uitleg en overleg, daarom zijn wij na overleg met de zorgverzekeraar naar een andere oogkliniek gegaan t.w.oogkliniek Zonnestraal te Doetichem waar men in alle rust de verschillende mogelijkheden wordt uitgelegd.
De oogartsen in het Deventer Ziekenhuis zijn kundig genoeg maar daar komt meer bijkijken zoals goed overleg met de client daar ontbreekt het aan.
Dit heb ik ook geconstateerd bij de afd.cardiologie.
Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis - Deventer, geplaatst op 16 februari 2012

Goedemorgen,

Uw bezoek aan ons ziekenhuis heeft niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij zijn geinteresseerd in uw ervaringen en verzoeken u dan ook contact op te nemen met de klachtenfunctionaris van het Deventer Ziekenhuis, telefoonnummer (0570) 536 172.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!