Waardering van Deventer Ziekenhuis - Deventer op 15 februari 2012

8.7

Op de hartafdeling ben ik behandeld in februari; de behandeling vond ik alle niveau's opmerkelijk plezierig. Immers, er is in een situatie waarin verplegenden (medici en verpleegkundigen plus alle anderen) een zieke begeleiden, sprake van een zekere afhankelijksheidssituatie. Wat mij trof en opviel was dat daar in mijn situatie totaal niets van te merken was. Ik voelde me in een "medische supermarkt" die veel investeert om de patient een tevreden klant te laten zijn. Geen klachten of minpunten dus? Inderdaad niet, slechts een of een enkel aandachtspunt. Op de dag van ontslag bekroop mij het gevoel dat de regie omtrent tijdtstip en de bijbehorende exit-info wat stroef liep; dit betrof niet alleen mij maar ook anderen; overigens doet deze opmerkelijk niets aan mijn waardering af. Een ander organisatiepunt betreft de duur van het spreekuren; die hadden wat mij aangaat wel wat korter kunnen zijn.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Deventer Ziekenhuis? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.