• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Deventer Ziekenhuis op 15-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
8.7

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

Op de hartafdeling ben ik behandeld in februari; de behandeling vond ik alle niveau's opmerkelijk plezierig. Immers, er is in een situatie waarin verplegenden (medici en verpleegkundigen plus alle anderen) een zieke begeleiden, sprake van een zekere afhankelijksheidssituatie.
Wat mij trof en opviel was dat daar in mijn situatie totaal niets van te merken was. Ik voelde me in een "medische supermarkt" die veel investeert om de patient een tevreden klant te laten zijn.
Geen klachten of minpunten dus? Inderdaad niet, slechts een of een enkel aandachtspunt.
Op de dag van ontslag bekroop mij het gevoel dat de regie omtrent tijdtstip en de bijbehorende exit-info wat stroef liep; dit betrof niet alleen mij maar ook anderen; overigens doet deze opmerkelijk niets aan mijn waardering af.
Een ander organisatiepunt betreft de duur van het spreekuren; die hadden wat mij aangaat wel wat korter kunnen zijn.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Deventer Ziekenhuis? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!