• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Havenziekenhuis en Instituut voor Tropische Ziekten op 19-11-2010

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

6.0

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

6.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

5.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

6.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

5.0
Gemiddeld
5.8

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

De stomaverpleegkundige vind ik uitstekend!! Een vrouw die haar patiënten met veel begrip en liefde begeleid heeft, heel erg belangrijk voor mensen die voor de eerste keer in hun leven een stoma dragen ! Je ligt in dit ziekenhuis goed. (klasse afdeling) Zo'n verzorging heeft een zieke ècht hard nodig.

Longarts vind ik goed. De patiënt is geen 'nummer'

Internist vind ik slecht, géén mdl-arts, bleek later !
Ik zou mensen met een darm-leverziekte niet aanraden naar dit ziekenhuis te gaan.

De narcose ging heel erg slecht ! Daarna vele grotere operaties gehad - in ander ziekenhuis, dus kan ik goed vergelijken! Hier was de reactie toen ik crepeerde van de pijn : "Pijn hoort bij een operatie!"

In ander ziekenhuis kreeg ik altijd een pompje en de anesthesisten en chirurgen kwamen steeds aan mijn bed - een paar keren per dag - de hele week, om te zeggen: "Je hoeft geen pijn te hebben!"
Operatie in het Havenziekenhuis vond ik een nachtmerrie!

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Havenziekenhuis en Instituut voor Tropische Ziekten? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!