• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Havenziekenhuis en Instituut voor Tropische Ziekten op 18-06-2008

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
8.4

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

Snelle genezing door persoonlijke behandeling.

Er is gelukkig nog een ziekenhuis waar je als mens behandeld wordt i.p.v. een 'geval'. Van alle ziekenhuize in Rotterdam is dit de plek waar ze het meest gewend zijn aan patienten die een beetje anders zijn dan de gemiddelde Nederlander.

Ik persoonlijk denk dat de genezing veel sneller gaat met behulp van een beetje menselijkheid dan alleen met goede medische kennis. Als ik iets mankeer zal mijn eerste keuze zeker het Havenziekenhuis zijn!

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Havenziekenhuis en Instituut voor Tropische Ziekten? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!