Wat kan beter: Bij het digitaal inleveren van formulieren voor een operatie zou het handig zijn om een automatisch gegenereerd antwoord te krijgen dat je bericht is ontvangen.
Wat kan beter: de communicatie kan/kon beter. er moet meer van uit de patient gekeken worden, voor de zorgverleners;aanbieders is alles misschien duidelijk. voor mij is het de eerste keer. Moest zelf...
Wat kan beter: Voor de artsen niets dan lof. De verpleegkundigen mogen best een beet je beter luisteren, wat minder eigenwijs zijn, e n zich meer realiseren dat zij er voor de patienten zijn en niet...
Ik ben tevreden over: Ik ben heel blij dat deze arts mij begrijpt! Hij snapt me dat ik last van me rug heb en dat het door de knieën komt, pakt direct door voor een mri scan en nieuwe foto’s. Voor...
Wat kan beter: Gegevens worden niet bij gewerkt in mijn digitale omgeving! ER word bij mie niets aangevuld in mijn saxenburg>; Ik ben tevreden over: Luisterend oor
Aanvankelijk kwam ik via de huisarts met urine- en bloedonderzoek bij de nierspecialist terecht. Er werd goed geluisterd en werd net spoed opgenomen vanwege een zorgwekkend hoge bloeddruk. Het hele...
Wat kan beter: Ik kreeg van het ziekenhuis 2 verschillende soorten schildklier medicatie naast elkaar. Terwijl dit absoluut niet kan. Schildklier medicatie staat op de niet wisselen lijst.; Ik ben...
Wat kan beter: Ik kan niet iets bedenken wat er beter kan; Ik ben tevreden over: Ik ben erg tevreden over het gehele traject van de ingreep. Alles is mij goed uitgelegd en de ingreep is goed...