Goed bereikbaar, goede advisering, nette afhandeling, eerlijk en transparant. Wij hebben veel zorg vanwege onze zoon die EMB is maar Zilveren Kruis helpt ons hier meer dan uitstekend bij. Eigenlijk...
Ik ben over algemeen heel tevreden. Afgelopen jaar mijn verzekering omhoog gedaan om maximaal toegang tot zorgverleners te krijgen. Advies Independer gaf eind 2022 een andere duurdere verzekering...
Het is niet altijd prettig als je door een computer wordt "opgevangen" alvorens je een persoon te spreken krijgt. Daarentegen zijn de uiteindelijke antwoorden relevant en to the point.
Beter: Een betere vergoeding voor 1e lijn zorg(huisarts) zodat die beter toegankelijker wordt Meer aandacht voor preventieve zorg(b.v. fysiotherapie en psycholoog). Controle op ingediende rekeningen...
Sinds dat ik mijn Rotziekte kreeg, hoefden wij ons over de financiële kant dat alles vergoed zou worden ons niet druk te maken. Wij zeggen wat zijn wij blij dat onze wieg in Nederland stond en wij...
Met mijn medische geschiedenis kan ik slechts constateren dat ik zeer tevreden ben. Tot nu toe heb ik alle mogelijke medische behandelingen en ondersteuning gehad die voor een heel groot deel is en...
In mijn beleving heb ik aan Zilveren Kruis een prima (niet de goedkoopste) zorgverzekering. Nooit problemen met afhandeling o.i.d. maar ik ben in de gelukkige omstandigheid dat wij gewoon alles...
Ik ben tevreden omdat alle rekeningen door het Zilveren Kruis betaald worden. Nooit hoef ik iets voor te schieten. Ook ben ik tevreden omdat ik overal terecht kan en dus niet eerst hoef te vragen of...
De zorgverzekeraar doet het wat mij betreft heel goed. Wel zijn de stijgende premies een punt van zorg en het is jammer dat de marktwerking er voor gezorgd heeft dat het geld toch te vaak terecht...
Al de jaren dat we bij Achmea daarna Zilverenkruis onze zaken hebben verzekerd, nimmer problemen gehad. We trachten zo helder, duidelijk en eerlijk mogelijk te communiceren en dat werkt voor ons...