• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Bouma, W.H. op 23-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

6.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

7.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

7.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

6.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
6.8

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

Ik ben 1x door dr Bouma geopereerd. De contacten voor en tijdens de operatie vond ik redelijk, echter ik had graag wat meer uitleg en informatie gehad van hem. Voor doorvragen was geen gelegenheid. Ook de assistentes konden mij niet meer info over de geplande operatie geven. De operatie zelf heeft mij daardoor ook overvallen: het was een veel grotere ok dan ik had verwacht. Helaas voor mij kreeg ik 4 dagen na de operatie een flinke complicatie, waar ik op dit moment nog de gevolgen van ondervindt (8 weken na dato). Hopelijk herstel ik nog wel weer volledig en hou ik er geen rest-schade aan over. Alle contacten met dr Bouma na het onstaan van de complicatie waren goed: hij toonde zich heel betrokken, was duidelijk aangedaan door mijn leed en ik kon hem drempelloos benaderen voor vragen/advies. Toen hij in eerste instantie geen diagnose stellen kon, vroeg hij advies bij een collega. Daardoor groeide mijn vertrouwen in hem; een arts die zijn eigen grenzen onderkent. Ik zou mij, als dat ooit nodig mocht zijn, opnieuw door dr Bouma laten operaren.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor W.H. Bouma? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!