• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Collet, G.J. op 10-12-2010

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
9.5

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

Ik ben bijzonder tevreden over deze chirurg. Ten eerste heeft hij goed werk geleverd tijdens de operatie: ik heb er een bijna onzichtbaar litteken aan overgehouden en hij heeft al van tevoren goed nagedacht en met mij overlegd waar en hoe het litteken het best "geplaatst" zou kunnen worden. Daarnaast vond ik hem zowel bij het diagnosticeren, bij het bespreken van de behandeling én bij het bespreken van de uitslag en de nabehandeling zeer betrokken, emfatisch, fijngevoelig en vrouwvriendelijk. Hij wist wat het voor een patiënt betekent om in onzekerheid te verkeren en op te zien tegen een ingrijpende operatie en hij wist dit met uitmuntende sociale vaardigheden duidelijk te maken. Ik voelde me door zijn bejegening zeer gesteund!

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor G.J. Collet? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!