Waardering over Hamers, A.M.H. in Nijmegen op 24 februari 2012

1.2

Luisterd absoluut niet. Ze is heel stressig, je kan maar met 1 probleem terecht heb je meerdere klachten moet je een dubbele afspraken maken enof voor ieder klacht een apart afspraak maken. Gaat met mij in discussie noemt dat ik teveel pijn heb, heeft geen medeleving in thuis situatie (alzheimer vader en een depressieve moeder waarover ik zorg heb). Alleen haar praktijregels zijn van belang (optijd komen, afspraken nakomen heel logisch). Maar elk thuissitautie speelt zich anders voor. Geloofd haar patient niet voorbeeld: na een ziekenhuis bezoek bij de echo afd. raadde radioloog MRI scan aan met dit verhaal naar de dokter terug gegaan uit eindelijk was dit 3'de echo namelijk. Haar antwoord daarop: ik zal es eerst even bellen of de radioloog dat wel zo heeft gezegd want ik kan niet zomaar een MRI scaan aanvragen anders moet ik dat met de radioloog maar even bespreken als zij vind dat inderdaad een MRI scan van belang is kan ik die aanvraag ook doen. Terwijl ik al sinds 2008 met deze klacht loop! Is het niet absurd dat het zo lang heeft geduurd, mevrouw neemt de tijd niet voor jou, nee absoluut niet aan te raden de gezondheid van de patient blijft onbelangrijk. Ze wilt helemaal niks horen als je een verglijkenis wilt maken enof een voorbeeld wilt geven ze valt je continu in je reden laat je niet uitpraten. En wanneer ze merkt dat ze je kwaad heeft gemaakt reageert ze daarop met ik wil dat je mij vertrouwd echt waar, nou doe maar rustig aan. Ik ben nu opzoek naar een ander huisarts. Ik heb zeer spijt dat ik naar deze huisartsenpraktijk ben gekomen.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Hamers, A.M.H.? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.