• INITIATIEF VAN
‹ Terug naar zoekresultaten

Huisarts Jans, P.G.W. - Zeist

Beroep Huisarts
Specialisme Huisartsgeneeskunde
Zorginstelling Gezondheidscentrum Widar, Huisartsen 52.0942206 5.2415201
Adres Tollenslaan 32
3702 GV Zeist
Telefoon 030-6955978
Website http://www.widar.nl

Toelichting waarderingscijfer

Afspraken

Afspraken

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

5.7
Accommodatie

Accommodatie

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.2
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

5.7
Luisteren

Luisteren

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

8.1
Informatie

Informatie

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

7.7
Behandeling

Behandeling

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

7.0

Deel dit profiel met anderen

Waarderingen

Jans, P.G.W. is 13 keer gewaardeerd
Geplaatst op 7 maart 2014
Afspraken: het is uiterst moeilijk om een afspraak met dokter Jans te maken. Altijd vol en als je geluk hebt wordt je weken naar achteren geschoven of...
5.8
Lees meer
Geplaatst op 31 oktober 2012
Dr. Jans is een echte huisarts. Ze neemt tijd voor haar patienten, gaat geregeld langs bij haar ernstig zieke patienten, denkt mee over de invulling...
6.8
Lees meer
Geplaatst op 27 september 2012
Waarschijnlijk bel ik meestal in haar vakantie of zo, maar er wordt vaak gevraagd of ik bij een andere arts wil. Bovendien kom je moeilijk langs de...
5.0
Lees meer
Geplaatst op 14 augustus 2012
Enkele assistentes zijn erg bijterig, hebben bij voorbaat een houding dat de patiënt lastig is en trekken elke patiëntenconclusie in twijfel. Ik...
8.0
Lees meer
Geplaatst op 2 augustus 2012
Dr Jans werkt in zeer drukke praktijk. Dat merk je als je een afspraak wilt maken. Maar als het nodig is, is ze er altijd voor je. Tijdens het consult...
8.5
Lees meer
Geplaatst op 19 juli 2012
Deze huisarts werkt in een drukke praktijk waardoor de wachttijden aan de telefoon soms erg lang zijn. Wanneer je echter een afspraak gemaakt hebt...
8.2
Lees meer
Geplaatst op 4 mei 2012
Medewerkers zijn echt verschrikkelijk hier. Ze luisteren niet, ze willen je niet helpen, nemen de telefoon niet op, reageren niet op mails, worden...
3.3
Lees meer
Geplaatst op 4 mei 2012
Ik kan nooit een afspraak maken met mijn dokter. Ze zijn altijd in werkoverleg zegt hun voicemail. In de voicemail wordt ook nooit vermeld wanneer je...
5.5
Lees meer
Geplaatst op 7 november 2011
Weet goed te luisteren
Deskundig
Neemt de tijd, en is zorvuldig betreffende behandeling
9.3
Lees meer
Geplaatst op 13 oktober 2011
Ik wilde graag een afspraak maar ik sta nog niet ingeschreven in Zeist vanwege verhuizing. Ik werd helaas erg grof behandeld door de assistente aan de...
2.0
Lees meer
Geplaatst op 4 oktober 2011
Dr Jans weet heel goed in te schatten wat er speelt. Ze kijkt niet alleen maar medisch maar laat de sociale context ook mee wegen in haar beoordeling...
9.3
Lees meer
Geplaatst op 17 februari 2011
Luistert heel goed, stelt de juiste vragen, kijkt heel goed naar kinderen en hun gedrag en ademhaling, neemt de tijd.
8.7
Lees meer
Geplaatst op 25 november 2010
Dr Jans zorgt voor de beste oplossing voor een klacht ook als dit betekent dat je er niet voor naar de apotheek hoeft. Luistert ook naar je eigen...
9.0
Lees meer

Volg ZorgkaartNederland op Twitter

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Meld klacht