• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Nunen, G.W. van op 23-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

7.0

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

7.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
7.5

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Dr van Nunen is een zeer capabel arts,voor mj is hij de opvolger van Dr Dijkstra en deze arts was ook een groot en gerespecteerd man, dr van Nunen doet zeker niet onder voor zn voorganger , heeft alle tijd voor je en luistert aandachtig, voel me in ieder geval altijd (dwz de enkele keren dat ik er kom) op mijn gemak.
Helaas duurt het wel ff voordat je een afspraak hebt gemaakt maar dat komt door landelijk beleid , de assistentes moeten meer doen en harder werken voor minder helaas!, gelukkig doen ze wel hun best.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor G.W. van Nunen? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!