• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Nunen, G.W. van op 24-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
8.2

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Ik ben behept met een angststoornis( hypochondrie) en ik denk dat het voor een huisarts een moeilijke taak is om hier goed mee om te gaan.Ik schaam mij soms erg voor de vragen die ik hem door mijn angststoornis toch wil stellen maar ik voel mij door van Nunen daarin serieus genomen en gerespecteerd.
Ik vind dat van Nunen met name de kunst verstaat om je op basis van gelijkwaardigheid tegemoet te treden.
Over het item afspraken wil ik er nog bij vermelden dat ik het persoonlijk niet erg vind om in de wachtkamer even te moeten wachten , want ik weet, dat als het nodig is van Nunen de tijd neemt voor zijn patiƫnten. De wachttijden zijn nooit buitensporig.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor G.W. van Nunen? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!