• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Berge, H. van den op 24-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
9.7

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Dr. van den Berge is meelevend en luisterd uitstekend!
Hij is duideljk en maakt geen loze beloftes. Hij is erg duidelijk in wat hij voor je kan betekenen maar ook heel duidelijk in wat hij niet voor je kan doen. Hij neemt altijd de tijd voor je en dat resulteerd helaas wel eens in een langere wachttijd. Die wachttijd is na mijn mening de moeite waard.
Ik was 30 jaar lang uitbehandeld, maar van den Berge heeft mijn probleem wel durfen aanpakken en met succes!
Ik ben deze arts zeer erkenteljk! Hij is zeer kundig en bovendien nog eens erg aardig ook!

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor H. van den Berge? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!