Waardering over Pol, B. van der in Tilburg op 24 februari 2012

9.5

Ik ben in december 2011 door dr. van der Pol op een zeer prettige en vakkundige manier geholpen. Door zijn duidelijkheid, vriendelijkheid en betrokkenheid onderging ik met erg veel vertouwen de operatie. De nazorg was ook geweldig goed. Bij de eerste terugkomafspraak na 10 dagen kregen mijn vouw en ik al direct ons eerste kerstkado. De grote hersentumor die ik had, bleek door dr. van der Pol voor 99% verwijderd te zijn en hetgeen was laten zitten wordt in de toekomst in de gaten gehouden ( en zonodig m.b.v. het gamma knife verwijderd). Wij willen dr. van der Pol en zijn team hartelijk danken voor de goede behandeling. Hierbij bleken niet alleen de technische vaardigheden van dr. van der Pol erg goed, maar ook zijn menselijke benadering van patienten werd door ons erg gewaardeerd.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Pol, B. van der? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.