• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Pol, B. van der op 24-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
9.5

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

Ik ben in december 2011 door dr. van der Pol op een zeer prettige en vakkundige manier geholpen. Door zijn duidelijkheid, vriendelijkheid en betrokkenheid onderging ik met erg veel vertouwen de operatie.
De nazorg was ook geweldig goed. Bij de eerste terugkomafspraak na 10 dagen kregen mijn vouw en ik al direct ons eerste kerstkado. De grote hersentumor die ik had, bleek door dr. van der Pol voor 99% verwijderd te zijn en hetgeen was laten zitten wordt in de toekomst in de gaten gehouden ( en zonodig m.b.v. het gamma knife verwijderd).

Wij willen dr. van der Pol en zijn team hartelijk danken voor de goede behandeling. Hierbij bleken niet alleen de technische vaardigheden van dr. van der Pol erg goed, maar ook zijn menselijke benadering van patienten werd door ons erg gewaardeerd.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor B. van der Pol? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!