Waardering over Wensen, E. van in Apeldoorn op 23 februari 2012

5.0

Ik heb het contact met dr v.Wensen eind vorig jaar als onplezierig en onbevredigend ervaren. Het eerste contact was wel redelijk, al stelde hij reeds halverwege ons gesprek al een -voorlopige- diagnose. Deze bleek niet bevestigd te worden na MRI onderzoek. Een tweede MRI met contrast bleek nodig om het 1 en ander uit te sluiten; daar wilde dr v.Wensen geen uitleg over geven, ook niet nadat ik aangaf me erge zorgen te maken over de mogelijke uitslag. Binnen 3 min stond ik weer buiten de deur, met het gevoel alleen maar een papier gehaald te hebben en beduusd door de onvriendelijke bejegening. Bij het derde gesprek had ik mijn partner mee en dachten we er goed aan te doen even terug te komen op het vervelende vorige gesprek. Maar daar gaf dr van Wensen ons geen ruimte voor. Vragen van mij werden zeer kort beantwoord:' ja, nee, kan niet'. Mijn vraag of mijn hoofdpijnklachten te maken konden hebben met mijn nek- en schouderklachten, hoonde hij weg: dat beelde ik mij maar in, dat kon geen verband hebben met elkaar. Gelukkig vind ik daarvoor wel gehoor bij het Hoofdpijncentrum in Zutphen, alwaar mijn vermoeden wel bevestigd werd. Ook tijdens mijn contacten met dr van Wensen deed hij schamper over collega neurologen en wat zij mij in het verleden verteld/ aanbevolen hadden; iets wat ik niet kan waarderen en waarmee hij afbreuk doet aan zijn eigen proffesionaliteit. De proffesionaliteit van dr van Wensen kan ik niet beoordelen, maar zijn sociale vaardigheden wel en die heb ik beneden de maat bevonden. Werk aan de winkel dus, dokter!

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Wensen, E. van? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.