• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Dijk, C.N. van op 11-05-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

2.0

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

4.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

1.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

1.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
2.7

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

Voorgaande verhaal zeer herkenbaar. Na meerdere operaties op verzoek van mijn toenmalige orthopeed naar van Dijk voor second opinion betreffende evt nieuwe operatie. Na 5 maanden eindelijk heen, ct scan gemaakt. Daarna afgescheept door co-ass met de opmerking dat het zo'n rommeltje was dat ze niets konden doen. Toen van Dijk op mijn uitdrukkelijke verzoek erbij en ik moest eerst nog maar een paar maanden gaan fysioen (waar ik al zeker 2 jaar mee bezig was). Terug naar eerste orthopeed die eea geen stijl vond en bovendien in de correspondentie van het amc niets kon vinden wat maar enigszins leek op een antwoord op zijn aan van Dijk gestelde vragen. Als je geen profvoetballer bent ben je duidelijk niet interessant genoeg voor dr van Dijk....

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor C.N. van Dijk? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!