• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Vogely, H.Ch. op 14-11-2011

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en pati├źntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

7.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
Specialisme / afdeling

Specialisme / afdeling

Deze waardering gaat over dit specialisme of deze afdeling.

Onbekend
anonymous

Met een heupkopprothese aan een kant die er al 22 jaar inzit kwam ik bij dr. Vogely met de vraag of hardlopen een optie was. Hij gaf heel open zijn mening dat het in principe niet heel erg goed is voor de heup ivm de kracht die er op uitgeoefend wordt bij hardlopen. Hij was zeer geïnteresseerd in het feit dat de heup, overigens ook in het UMC Utrecht geplaatst, nog steeds zo goed functioneerde. Hij hield me niet tegen maar legde, terecht, de verantwoordelijkheid bij mij zelf. Inmiddels loop ik nu zo'n drie jaar hard.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor H.Ch. Vogely? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!