• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Wijburg, E.R. op 23-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

2.0

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

6.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

6.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

2.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

3.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

3.0
Gemiddeld
3.7

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Deze arts heeft mijn vader geopereerd. De operatie is heel anders gelopen dan ons vooraf werd voorgesteld. Dat kan gebeuren maar de arts heeft na de operatie niet meer de moeite genomen om mijn vader uit teleggen wat hij gedaan heeft en waarom. Zodoende werd mijn vader met het bloed langs zijn hoofd stromend, naar huis gestuurd. Zelfs nadat er een klacht is ingediend bij het ziekenhuis heeft hij niet de moeite genomen om aanwezig te zijn bij de vervolgafspraak. Deze is opnieuw door een verpleegkundige afgehandeld.
Dit lijkt me dus typisch iemand om NIET naar toe te gaan. We waarderen hem met een 3 maar had net zo goed een 1 kunnen zijn.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor E.R. Wijburg? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!