Waardering over Bamburac, L. in Rotterdam op 1 september 2010

9.3

Heel vertrouwelijk, medisch en algemeen gezien. Verlener heeft heel brede kennis en is zeer empathisch, zodat men iemand heeft die adequaat en concreet het probleem/de problemen behandelt van de patiënt waarbij ze samen werken aan de verbetering van de situatie. Hierdoor voelt de patiënt zich weer gehoord door iemand die het niet alleen begrijpt maar ook voelt en doet! Zo is onze vertrouwensband opgebouwd en met het gevoel dat je zover van je nestje bent (ver van waar ben je opgegroeid, waar zijn je jeugdvrienden) toch heb je iemand die je goed begrijpt en meedenkt. Hierdoor voel ik me niet door de maatschappij vergeten, je gaat je plaats juist vrienden, en je situatie relativeren en eenzaamheid heeft geen plaats! Zelf, ben ik zeer dankbaar voor hulp die ik krijg van mv. L.Bamburac! Alle complimenten!

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Bamburac, L.? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.