• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Bamburac, L. op 01-09-2010

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
9.3

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Heel vertrouwelijk, medisch en algemeen gezien. Verlener heeft heel brede kennis en is zeer empathisch, zodat men iemand heeft die adequaat en concreet het probleem/de problemen behandelt van de patiënt waarbij ze samen werken aan de verbetering van de situatie. Hierdoor voelt de patiënt zich weer gehoord door iemand die het niet alleen begrijpt maar ook voelt en doet! Zo is onze vertrouwensband opgebouwd en met het gevoel dat je zover van je nestje bent (ver van waar ben je opgegroeid, waar zijn je jeugdvrienden) toch heb je iemand die je goed begrijpt en meedenkt. Hierdoor voel ik me niet door de maatschappij vergeten, je gaat je plaats juist vrienden, en je situatie relativeren en eenzaamheid heeft geen plaats! Zelf, ben ik zeer dankbaar voor hulp die ik krijg van mv. L.Bamburac! Alle complimenten!

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor L. Bamburac? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!