• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Kemperman, C.J.F. op 23-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

6.0

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

5.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

3.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

2.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

2.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

1.0
Gemiddeld
3.2

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Via de bedrijfsarts bij Kemperman terecht gekomen. Was wederom uitgevallen op mijn werk ivm psychische problemen. Kemperman zou onderzoeken wat ik had. Ik had de hoop ook op hem gevestigd omdat ik zelf ook niet wist wat ik had en wat te doen.

Binnen een half uur had hij een DSM IV inelkaar getimmerd met de conclusie dat er geen psychopathologie was in engere zin.

Dit rapport heeft me achtervolgd bij de arbo-arts, UWV-arts, werkgever. Er was immers niets met mij aan de hand. De klachten zijn mede hierdoor verergert en ben ik op een gegeven moment in shock geraakt. Opgenomen in het UMCG, waar ik een half jaar ben geweest. Psychopathologie inmiddels duidelijk aangetoond en hiervoor ook volledig afgekeurd.

Dit leert dat een rapport van Kemperman absoluut niet hoeft te kloppen. Ik vind het ook onmogelijk dat je een DSM IV diagnose doet in een half uur. Wel is het zo dat hij als autoriteit wordt gezien en als er eenmaal een rapport over je is dat niet klopt je mooi de klos bent en richt hij zodoende heel veel schade aan.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor C.J.F. Kemperman? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!