• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Baaren, R.E. van op 23-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
9.8

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Hoe dom moet je zijn om 20 jaar of langer bij een tandarts te blijven als je deze slecht vindt.
Ik ben vanaf het moment dat Van Baaren zich aan de Schiekade vestigde patiënt bij hem, al heel lang dus.
Nooit heb ik iets onaangenaams meegemaakt.
Als er zich iets voordeed dat hij niet zelf kon oplossen, stuurde hij mij altijd naar een specialist.
Op al mijn vragen krijg ik antwoord, of hij is mij voor en geeft uit zichzelf de nodige informatie.
Iedereen zou moeten weten dat je geacht wordt regelmatig op controle te gaan, doe je dit niet, dan ben je niet langer gesaneerd, dus: 'eigen schuld dikke bult',
Ook voor de assistentes niets dan lof.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor R.E. van Baaren? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!