• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Engelen, J.A. op 23-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Ik vroeg mij af waarom mijn vriendin die 50 km verderop woonde hier naar deze tandarts kwam, meer dan 20 jaar geleden. Nu, ben ik ook een geregelde bezoeker sinds die tijd. Het beste vind ik dat hij de hele tijd verteld wat die aan het doen is. het geeft mij een goed gevoel. Voor ik hem kende was ik bang voor de tandarts en moest er voor het kleinste gaatje een spuit gezet worden. nu kan het er soms af zonder verdoving. Ook het hele team geeft mij het gevoel dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor J.A. Engelen? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!