• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Hooft, J. 't op 24-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

3.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

3.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

3.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

2.0
Gemiddeld
4.8

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Ik heb angst voor de tandarts, maar ging toch op 1e en 2e consult want mijn gebit moet gecontroleerd worden. Eerste consult, t Hooft zei gelijk dat mijn verstandkiezen eruit moesten (ik had die bij mijn vorige tandarts voor de zekerheid er al uit laten trekken), ik moest een beugel (ik had een beugel gehad en heb nog altijd een stang achter mijn ondertanden), ik kreeg de groeten van mijn oma (die sprak zeker vanuit het graf?) en toen wou hij foto's maken en legde niks aan mij uit, dus eerste keer zeker geen goed gevoel. Naja misschien had hij een slechte dag dus ben ik nog eens heen gegaan en vrijwel hetzelfde gebeurde, dus ik ga liever niet meer heen. Mijn vader en broer zijn wel tevreden over hem, dus ervaringen verschillen...

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor J. 't Hooft? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!