Waardering over Stricker, P.A.C. in Den Haag op 18 mei 2012

8.2

Op 3 april 2012 met spoed tandarts nodig, ontsteking rechterbovenkies, rechterwang opgezwollen, gelukkig geen kiespijn, maar mijn tandarts vanwege verbouwing niet bereikbaar, kon gelukkig op dezelfde dag nog bij deze tandarts Stricker terecht. Fotootje kies bleek nodig, kwam na diagnose met advies: extractie kies door haar of toch behoud kies dmv relatief dure wortelkanaalbehandeling bij collega met meer expertise. Extractie was weliswaar goedkope en snelle ingreep, maar zij pleitte toch voor behoud en behandeling door andere tandarts en gaf mij kundig advies over de complexiteit en duur v die wortelkanaalbehandeling. Gaf mij bedenktijd, kon haar terugbellen. En zij zou die tandarts bellen voor snelle afspraak. Ik heb alsnog gekozen voor behoud kies, haar daarover gebeld en ben diezelfde week nog geholpen. Ben tandarts Stricker achteraf bezien toch dankbaar voor advies.Tarief van fotootje (€ 15) en advies (€ 25) waren gelukkig niet duur; conform de prijslijst in haar wachtkamer.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor Stricker, P.A.C.? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.