• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Stricker, P.A.C. op 18-05-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld
8.2

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Op 3 april 2012 met spoed tandarts nodig, ontsteking rechterbovenkies, rechterwang opgezwollen, gelukkig geen kiespijn, maar mijn tandarts vanwege verbouwing niet bereikbaar, kon gelukkig op dezelfde dag nog bij deze tandarts Stricker terecht. Fotootje kies bleek nodig, kwam na diagnose met advies: extractie kies door haar of toch behoud kies dmv relatief dure wortelkanaalbehandeling bij collega met meer expertise. Extractie was weliswaar goedkope en snelle ingreep, maar zij pleitte toch voor behoud en behandeling door andere tandarts en gaf mij kundig advies over de complexiteit en duur v die wortelkanaalbehandeling. Gaf mij bedenktijd, kon haar terugbellen. En zij zou die tandarts bellen voor snelle afspraak. Ik heb alsnog gekozen voor behoud kies, haar daarover gebeld en ben diezelfde week nog geholpen. Ben tandarts Stricker achteraf bezien toch dankbaar voor advies.Tarief van fotootje (€ 15) en advies (€ 25) waren gelukkig niet duur; conform de prijslijst in haar wachtkamer.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor P.A.C. Stricker? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!