• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Weijland, M. op 24-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

Gemiddeld

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Deze man is gewoon goed met zijn vak bezig, luistert goed en legt uit wat hij doet. Ik ben er voor twee voortanden geweest nadat een kaakchirurg implantaten had ingebracht.
Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Na 11 jaar zijn de tanden opnieuw vastgezet omdat er een beetje speling op zat. Kon al die jaren gewoon in een appel bijten.

Wat ik wel vind is dat mannelijke tandartsen in het algemeen te grof met inspuiten van injecties omgaan. Dat mag wel iets subtieler. Vrouwelijke tandartsen doen dat beter, meer met gevoel. Dit is mijn ervaring.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor M. Weijland? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!