• INITIATIEF VAN
Profiel bekijken

Waardering van Wiggers, L.H. op 24-02-2012

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

3.0

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

4.0
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiƫntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

1.0

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

3.0

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

3.0

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

1.0
Gemiddeld
2.5

De hier aangegeven aandoening of behandeling is opgegeven door de persoon die deze waardering geplaatst heeft.
Onbekend
anonymous

Afspraken maken is 1 je houden aan de afgesproken tijd is 2 dit gebeurt niet en hier wordt niet op gereageerd,er is altijd een wachttijd.
Als je zelf onderweg bent dan wordt er gebeld waar je blijft, terwijl je nog gewoon op tijd bent. want de afgesproken tijd nadert.Ook de accommodatie verslechterd, om zoveel mogelijk mensen te verwerken als een fabriek komen er containers te staan die door moeten gaan als behandel ruimte. Enkele medewerkers zijn erg brutaal en bemoeien zich met zaken die ze niets aangaan, dit zijn tandarts en assistenten.Als men het er niet mee eens is dan wordt er niet of slecht naar geluisterd en tot een oplossing komen is erg moeilijk, als je als klant het er niet eens mee bent dan is dat het probleem van de klant. Klachten over verrichtingen die tijdens de behandelingen zijn verricht reageert men kwaad op en men geeft een grote mond. Ook de dossier vorming klopt niet in mijn geval,er staan dingen in die niet kloppen in mijn geval en die ik er niet in wil hebben omdat er hinder door word ondervonden. Inzien is niet mogelijk en veranderingen aanbrengen is onmogelijk. Klachten en klachtgesprekken worden allemaal vermeld in het dossier, terwijl dit bij wet verboden is.
Alles wat je verwacht van een tandartsenpraktijk is hier ver te zoeken en deze praktijk raad ik niemand aan. Dit was ook de laatste negatieve ervaring van mij, want kom er niet meer.

Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u of werkt u voor L.H. Wiggers? Laat dan uw reactie achter op de gegeven waardering.

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Nieuwe zorgaanbieder?

Nog niet op deze site? Meld u nu aan!