Bindweefselaandoeningen

Synoniemen: bindweefselaandoening, bindweefselziekte, bindweefselziekten, bindweefselziektes, collageenziekte, collageenziekten, collageenziektes, systeemziekte, systeemziekten

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Bindweefselaandoeningen is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 296 waarderingen.

• 9.3

Longarts Dik, S. - Dordrecht

12 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een vriendelijke arts die ter zake kundig is. Ook heel zorgvuldig. Ik ben heel blij met deze arts.

• 9.7

Internist Jong, G.M.T. de - Dordrecht

12 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer betrouwbare, serieuze, vriendelijke en zorgvuldige arts. Denkt met je mee. Een arts waar ik heel blij mee ben.

• 9.5

Longarts Dik, S. - Dordrecht

28 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zorgvuldig, vriendelijk en heel bereidwillig. Ook komt hij zijn afspraken heel goed na. Je weet wat je aan hem hebt.

• 8.2

Cardioloog Kurvers, M.J.M. - Dordrecht

10 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk en rustig en begripvol.

• 8.5

Huisarts Mocking, R.W.M. - Dordrecht

19 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Heel fijne huisarts, luistert echt en neem je serieus. Hij praat met je op jouw kennisniveau dus hij zal geen overbodig simpele uitleg geven. De assistentes zijn de enige die het cijfer doen dalen....

• Fysiotherapeut Buytenhek, C. - Dordrecht

28 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Cees heeft mij prima behandeld. Hij legt alle acties goed uit. Cees is open over de behandeling. Cees is eerlijk. Hij laat mij niet onnodig komen. Kortom, ik ben zeer tevreden over deze behandelaar.

• 9.7

Chirurg Mahabier, C. - Dordrecht

9 februari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Carpaal Tunnel syndroom, endoscopische operatie ondergaan. De tintelende vingers zijn over, de operatie is uitstekend verlopen. Prima nazorg, advies, voorlichting en communicatie. Dr. Mahabier en...

• 4.8

Huisarts Hartman, J. - Dordrecht

25 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

De beste man heeft me laten door lopen met Fibromyalgie. Hij wou me niet door verwijzen (heb dit meerdere keren gevraagd) hij dacht dat het spierpijn was. Dr. Hartman heeft me wel goedbedoelde tips...