Bindweefselaandoeningen

Synoniemen: bindweefselaandoening, bindweefselziekte, bindweefselziekten, bindweefselziektes, collageenziekte, collageenziekten, collageenziektes, systeemziekte, systeemziekten

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Bindweefselaandoeningen is gewaardeerd met een 8.8 op basis van 296 waarderingen.

• 9.5

Chirurg Polle, S.W. - Nijmegen

7 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende, zeer vakbekwame en toegankelijke chirurg.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 12 januari 2017

Wat een mooi compliment voor dr. Polle. Onze hartelijke dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 8.8

Plastisch chirurg Heine, E.P. - Nijmegen

27 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraak was snel, en operatie zonder lange wachttijd. alles goed geregeld.

geplaatst op 29 september 2016

Namens dr. Heine bedankt voor deze mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 9.2

Orthopeed Hu, H.P. - Nijmegen

22 februari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dhr luisterd erg goed naar je en weet ook wat het beste voor je is. Ik ben jong en heb hypermobiliteit in me schouder daar heeft dokter Hu mij onsijs goed aan geholpen en adviezen gegeven. Een hele...

geplaatst op 29 februari 2016

Dank je voor deze mooie reactie naar dr. Hu toe. Met vriendelijke groet, Ellen. Klantenservice

• 9.3

Orthopeed Jenner, J.M.G.T. - Nijmegen

25 maart 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds maart 2014 pijnlijke linkerschouder (slijmbeursontsteking) fysio en spuit bij huisarts gehad zonder resultaat. Doorverwezen naar dr. Jenner, wederom spuit gehad en ontstekingsremmers en...

geplaatst op 26 maart 2015

Heel hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw waardering te schrijven. Dit stellen wij erg op prijs. Wij zullen...

• 9.2

Neuroloog Voermans, N.C. - Nijmegen

22 augustus 2014 - Goedgekeurd door de redactie

ik woon in prov groningen en reis 1 per jaar na Nymegen ivm spierziekte umc radboud neuroloog Voermans. myn ervaring is zeer goed met dr Voermans, luisterd, adviseert, onderzoeken ect goed. want je...