Bronchopulmonale dysplasie

Synoniemen: BPD, bronchopulmonale dysplasieen, bronchopulmonale dysplasieën

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Bronchopulmonale dysplasie is gewaardeerd met een 8.4 op basis van 10 waarderingen.

• 9.6

Kinderarts Janssens, H.M. - Rotterdam

8 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn bij dokter Janssens terecht gekomen nadat we ontevreden waren over de behandelend longarts voor onze dochter met significante longschade. Waar haar vorige longarts onze dochter vooral zag...

• 8.7

Diagnostisch centrum DC Klinieken Dokkum - Dokkum

14 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

goed geholpen de onderzoeken

• 8.2

Verpleeghuis en verzorgingshuis Cardia, locatie Thuishaven - Den Haag

26 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg is goed. Meteen extra zorg ingezet toen het nodig was

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cardia, locatie Thuishaven - Den Haag

geplaatst op 26 november 2018

Bedankt voor uw waardering op zorgkaart nederland!

• 9.3

Apotheek Service apotheek Hofzicht - Honselersdijk

5 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen en prima medewerkers.

• 9.7

Plastisch chirurg Booij, K.A.C. - Haarlem

23 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mevrouw Booij geeft een goede uitleg .Deze dame geeft je rust .Is super in de omgang.EN niet onbelangrijk zij is Fantastisch met opereren in een woord samen gevat een topper.

• 9.8

Fysiotherapiepraktijk Paramedisch Centrum Twigt Fysiotherapie - Sliedrecht

3 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

fijn en goede begeleiding in de al 12 jaar dat onze zoon oud is. Vaste therapeut is erg fijn.

• 5.0

Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis, locatie Boxtel - Boxtel

14 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik bel voor een afspraak in Boxtel, kom ik daar vandaag aan. Zeggen ze dat ik in Den Bosch moet zijn. Dat hadden ze dan ook wel even kunnen vermelden aan de telefoon. De twee keren hiervoor vergaten...

Reactie van/namens Unithoofd polikliniek Orthopedie

geplaatst op 21 december 2017

Geachte heer, mevrouw, We betreuren het dat er in uw geval bepaalde zaken niet goed zijn verlopen. Heel graag willen wij met u in...

• 9.2

Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

12 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Heeg was mijn behandelend arts. Hij heeft een Ganz osteomie uitgevoerd. Daar ben ik super tevreden over. Ben geboren met heup Dysplasie.

• 9.2

Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

25 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb geen negatieve ervaringen gehad. Ik word uitstekend behandeld door diverse specialisten.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 9 juni 2016

blij worden we van een tevreden patiënt. Dank u voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 5.8

Verpleeghuis en verzorgingshuis Lelie zorggroep, Atrium - Rotterdam

18 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Onvoldoende geschoold personeel. meer inzicht in het leven van de oudere mens en niet alleen de verzorging dmv herhaling cursus zou dit verbeterd kunnen worden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Lelie zorggroep, Atrium - Rotterdam

geplaatst op 15 juli 2016

Op 18 mei heeft u een reactie geplaatst op ZorgkaartNederland.nl, dank u wel hiervoor! U geeft een reflectie op de deskundigheid...

• 6.7

Ziekenhuis Havenpolikliniek Rotterdam - Rotterdam

30 juni 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Meer begeleiding bij heupoperatie

Reactie van/namens Ziekenhuis Havenpolikliniek Rotterdam - Rotterdam

geplaatst op 1 juli 2014

Geachte heer/mevrouw, bedankt voor uw waardering. Wij horen graag uw ervaringen, zodat we de begeleiding rond heupoperaties...

• 9.8

Orthopeed Hoogeslag, R.A.G. - Hengelo

27 januari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer kundige arts, luisterd goed naar de patiënt, heeft tijd voor de patiënt, is zeer duidelijk!!

• 7.5

Huisarts Schmitz-Pruim, J.H. - Zwolle

10 december 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben trots op dat ik heb gekend, nu al sinds negen jaren terug. Een heel goede Dr Mevrouw Schimtz als een huisarts. Het is een leuke dame die tijd geeft aan haar patiente en heeft heel veel...

• 7.3

Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam

19 november 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Bij een bezoek bij dr Krijnen voelde ik me voor het eerst serieus genomen en hij was heel duidelijk in zijn prognose en aanbeveling, over mijn knieblessure en ook over mijn rugproblemen.

• 9.0

Orthopeed Deenik, A.R. - Den Haag

22 oktober 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Op basis van mijn ervaring (twee knieoperaties) : een prettige en deskundige specialist die luistert, de tijd neemt, goede informatie verstrekt, en de nodige nazorg levert.