Delier

Synoniemen: acute verwardheid, acuut optredende verwardheid, delieren, delirium, delirium tremens, plotseling optredende verwardheid, plotselinge verwardheid

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Delier is gewaardeerd met een 8.1 op basis van 136 waarderingen.

3 resultaten voor je selectie:

Verpleeghuis en verzorgingshuis Floriaan, een huis van Oktober - Bladel Interview

23 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom met de fiets en daar wordt rekening mee gehouden. De vaste krachten zijn geweldig maar de invalkrachten maken veel fouten en vergeten van alles. Mijn man krijgt heel veel aandacht, hij is vaak...

7.5

19 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vader ging twee weken om te revalideren maar er ontstonden allerlei complicaties waardoor hij nog steeds op Floriaan verblijft, het maken van afspraken verloopt zeer goed en keurig op de...

7.3
Verpleeghuis en verzorgingshuis Floriaan, een huis van Oktober - Bladel

25 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden alles liep naar wens

7.8

Filters