Delier

Synoniemen: acute verwardheid, acuut optredende verwardheid, delieren, delirium, delirium tremens, plotseling optredende verwardheid, plotselinge verwardheid

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Delier is gewaardeerd met een 8.1 op basis van 136 waarderingen.

4 resultaten voor je selectie:

Hospice Zorggroep Noordwest-Veluwe, Hospice Jasmijn - Harderwijk

26 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een oase van rust en zorg met aandacht. Met hele deskundige, lieve en zorgzame verpleegsters en vrijwilligers. Palliatieve zorg in een buitengewoon mooie en huiselijke sfeer.

Hospice Sevagram, Geerlings Hospice - Valkenburg

12 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Wij werden heel goed opgevangen. Kregen goede uitleg over de behandeling. Mijn vader was heel goed verzorgd. Al zijn wensen werden vervuld.

9.7
Hospice Zorgboog - Hospice de Populier - Bakel

26 augustus 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Warm ontvangen door de medewerkers. Altijd een luisterend oor. Echte vers gekookte maaltijden. Niets is te veel. Fijne rustige omgeving in de natuur.

Hospice ZorgAccent - Hospice Noetsele - Hellendoorn

10 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

nadat onze moeder was opgenomen is ze spoedig overleden, maar die dag dat we er zijn geweest was heel goed. Je voelt je direct thuis. Iedereen is ontzettend betrokken. En zorgzaam.

Filters