Depressie

Synoniemen: depressief, depressies, depressieve gevoelens, depressieve klacht, depressieve klachten, depressieverschijnsel, depressieverschijnselen, depressiviteit

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Depressie is gewaardeerd met een 8.2 op basis van 4860 waarderingen.

• 9.0

Basispsycholoog Nijkamp-den Hertog, J.A. - Veenendaal

15 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Het is er laag drempel en je kunt je uiten zo als je je voelt. Er word naar je geluisterd en met je mee gedacht. Ook krijg je goede tips om daar weer mee aan de slag te kunnen.

• 9.7

4 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Meneer Y in de Bosch is een heel fijne psycholoog. zeer geduldig, zorgzaam en begaan met zijn patienten.

• 6.8

25 december 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik zou alleen Yvo aanbevelen wegens het feit dat ik het hier over een professional spreek, iemand die veel weet van mindfullness en met veel empathie en zorgzaamheid met clienten omgaat. Helaas...

• 8.0

18 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Yvo is rustig en behandelt je met respect als je bijv. een keer niet mee kunt of wil doen met de mindfulness sessies. In tegenstelling tot bijv. Kathleen Restifo die het niet kan en wil accepteren...