Depressie

Synoniemen: depressief, depressies, depressieve gevoelens, depressieve klacht, depressieve klachten, depressieverschijnsel, depressieverschijnselen, depressiviteit

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Depressie is gewaardeerd met een 8.1 op basis van 4935 waarderingen.

• 8.8

31 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb mij erg gezien en gehoord gevoeld bij mw.de Vletter. Zij heeft mij genomen zoals ik ben en vanuit mezelf de beste versie van mezelf gemaakt!

• Basispsycholoog Vletter, A. de - Arnhem

29 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb mijn hele behandeling als erg positief ervaren. Sommige momenten waren heftig, maar ik voelde mij erg gehoord!

• 8.3

Basispsycholoog Moerman, D. - Arnhem

27 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

ik vond het een prettige ervaingen en dhr D moerman heeft echt naar mijn verhaal geluisterd en goed geholpen.

• 9.7

Basispsycholoog Wolde, M.H.P. ten - Arnhem

13 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring was goed er werd goed naar mij geluisterd! Het was relax niet te zakelijk maar er was gewoon een fijne sfeer dat vond ik erg fijn! Een toffe en een goeie psygoloog! Waar ik goed mee kon...

• 9.3

Basispsycholoog Wolde, M.H.P. ten - Arnhem

9 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

In behandeling geweest bij Mark. Zeer professioneel en makkelijk om mee te praten. Hij stelde de juiste vragen en ik voelde me erg op mijn gemak.Goede handvaten gekregen om bij een terugval meteen...

• 9.2

12 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De persoonlijke benadering heb ik als erg prettig en warm ervaren, en zo ook alle gesprekken waar we vooral samen hebben gekeken en gesproken wat past of niet waren een fijne samenwerking.

• Basispsycholoog Vletter, A. de - Arnhem

6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Weer wordt goed geluisterd en adequaat gereageerd. Erg prettige omgang. Anne-Lena heeft het super goed gedaan.

• 8.2

4 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Jammer genoeg heeft mijn behandeling niet veel effect gehad, maar dit had vooral te maken met terugkomende onverwachte factoren. Zorgverlener is erg begripvol en meelevend. Behandelingen zetten niet...