Depressie

Synoniemen: depressief, depressies, depressieve gevoelens, depressieve klacht, depressieve klachten, depressieverschijnsel, depressieverschijnselen, depressiviteit

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Depressie is gewaardeerd met een 8.1 op basis van 4955 waarderingen.

• 8.3

Huisarts Leenen, B.W.J. - Arnhem

14 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Huisarts Leenen is een zeer goede luisteraar en is bereid te tijd te nemen voor zijn patiënten.

• 9.5

Huisarts Verhoeff, A. - Arnhem

15 november 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldige man, zeer vriendelijk mens, luistert goed, heeft ooit trombose ontdekt bij mij, waar ze in het ziekenhuis versteld van stonden. Om aan te geven dat hij ook zeer kundig is! Een dikke 10!

• 8.5

Huisarts Wijk, M.H.G.A. van - Arnhem

29 september 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Hij heeft alle aandacht en luistert ook echt. Neemt je serieus ook al praat je moeilijk .

• 9.5

Huisarts Huizing-Mientjes, M.P. - Arnhem

27 augustus 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Lieve begripvolle vrouw, staat open voor suggesties. Heb er veel aan.

• 8.8

Huisarts Manuhutu, R. - Arnhem

2 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een fantastische dokter en vooral mens.Ik liep al dik 2 jaar met deze problemen en mijn lichaam liet mij in de steek in de vorm van ernstige vermoeidheid en pijn.Ben naar de dokter gegaan onder...

• 9.8

Huisarts El Ghouch, E. - Arnhem

6 maart 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer kundige arts die actief luistert en de behandeling keurig bespreekt. Ook wordt de behandeling netjes geevalueerd. Heb echt het gevoel begeleid te worden, ook de assistenten verdienen een groot...

• 9.2

Huisarts Wibbelink, W.J. - Arnhem

22 september 2014 - Goedgekeurd door de redactie

De patiënt krijgt alle aandacht en wordt zonodig doorgestuurd voor de juiste behandeling. Zeker aan te bevelen! Kortom: ben meer dan tevreden!