Depressie

Synoniemen: depressief, depressies, depressieve gevoelens, depressieve klacht, depressieve klachten, depressieverschijnsel, depressieverschijnselen, depressiviteit

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Depressie is gewaardeerd met een 8.1 op basis van 4949 waarderingen.

• Huisarts Lachman, M. - Den Haag

8 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Luister heel goed naar mijn verhaal en geef goed advies. Medicijn die zij voorschrijft pas goed bij mij.

• 9.7

Huisarts Asmuth-Höppener, I.H.M. von - Den Haag

28 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zij neemt alle tijd voor je en luistert goed en denkt goed mee met de patient en wat de patient wil. Een hele fijne betrouwbare en betrokken huisarts.

• 9.3

Huisarts Jonker, K. - Den Haag

21 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Arts die echt naar mij luistert, samen naar proffesionele hulp gezocht. Ook eerdere klachten en huisarts bezoekingen.

• 2.8

Huisarts Epema, D.T. - Den Haag

30 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Arrogant, onbeschoft, kortzichtig, weinig professioneel.

• 8.8

1 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Amons is een ontzettend begripvolle arts die een fijne sfeer en rust uitstraalt. Hij geeft echt het gevoel dat je als patient van belang bent, je voelt je nooit een 'nummertje'. De andere dokter...

• 9.8

Huisarts Barbier, L.W. - Den Haag

6 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Luisterende oor, ze is altijd opzoek naar de juiste behandeling!

• 2.0

Huisarts Bong, S.M. - Den Haag

19 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dhr. Bong heeft mij doorverwezen naar een organisatie met de langste wachtrijen in Den Haag. Op eigen initiatief heb ik me toen laten inschrijven bij een andere organisatie. Dhr. Bong kwam op mij...

• 9.0

Huisarts Chin A Sen, R.H. - Den Haag

23 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

mijn dokter chin heb ik al 24 jaar en luistert altijd en neemt de tijd er voor.

• 9.5

5 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer vriendelijke arts met compassie en geduld voor zijn patienten.

• Huisarts Visser, M.M. de - Den Haag

19 december 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekend en menselijke arts.

• 9.3

Huisarts Özgen, S. - Den Haag

26 augustus 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Snelle heldere diagnose. Duidelijke uitleg. Neemt tijd (daarom loopt het spreekuur uit). Aardig en geduldig. Patiënt wordt serieus genomen en als je wil legt hij geduldig alles nog een keer uit.

• 9.7

Huisarts Stevens, R.L. - Den Haag

29 mei 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Stevens is erg geduldig en zorgt subtiel je aan t praten te krijgen en dat jij je ten alle tijden gemakkelijk voelt. Hij stopt zoveel mogelijk tijd in je, zodat je uiterst geholpen wordt.

• 8.8

24 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Amons is een vriendelijke arts die mij heel goed heeft opgevangen in een moeilijke tijd. Hij luistert goed en neemt je klachten serieus. Ook kan je met hem goed overleggen over verschillende...