Depressie

Synoniemen: depressief, depressies, depressieve gevoelens, depressieve klacht, depressieve klachten, depressieverschijnsel, depressieverschijnselen, depressiviteit

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Depressie is gewaardeerd met een 8.1 op basis van 4949 waarderingen.

• 3.8

Huisarts Kolthoff, G.M. - Leeuwarden

27 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Na mijn hartinfarct kreeg ik medicijnen. Na acht maanden gebruik ben ik door een allergische reactie bijna gestikt. (Gelukkig was er toen dr Nieuwenhuis (1 dag in de week in de praktijk van dr...

• 2.8

Huisarts Eleveld, R.K. - Leeuwarden

18 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind dokter Eleveld een opvliegende man!

• 9.0

Huisarts Wolde, P.J. ten - Leeuwarden

23 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ben enorm geholpen, word serieus genomen, luisterend oor en tijd voor patient. Geweldig dat er s avonds spreekuur is

• 8.2

Huisarts Wiegman, G. - Leeuwarden

7 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Hij kan goed omgaan met mensen en hij behandel goed.

• 8.8

Huisarts Ligthart Schenk, C. - Leeuwarden

26 juli 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben ontzettende blij met dokter Lighart-Schenk als huisarts. Ik vind haar zeer vakkundig, neemt je klachten serieus, geeft goede adviezen en neemt de tijd voor je.

• 8.3

Huisarts Baarsma, R. - Leeuwarden

9 oktober 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben al lange tijd patiënt bij dokter Baarsma en vond het tijd ook eens een beoordeling te geven. Wat ik erg op prijs stel is dat deze arts niet de standaard 10 minuten aan zijn patiënten besteed...