Depressie

Synoniemen: depressief, depressies, depressieve gevoelens, depressieve klacht, depressieve klachten, depressieverschijnsel, depressieverschijnselen, depressiviteit

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Depressie is gewaardeerd met een 8.1 op basis van 4949 waarderingen.

• 9.2

Huisarts Arendshorst, R.J. - Lelystad

29 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Capabele, vriendelijke, relatief jonge huisarts die de tijd voor je neemt, echt luistert en de situatie goed inschat. Heeft adequaat en op tijd gehandeld, waardoor de klachten (snel) afnamen en erger...

• 9.0

Huisarts Goossens, M.J. - Lelystad

7 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

In het gesprek met mevrouw Goossens bevestigt ze de indruk die ik via het internet heb gekregen: ze luistert heel goed. Een fijn gesprek met tips waar ik mee verder ga.

• 8.3

Huisarts Borsboom, A.N.J. - Lelystad

19 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer te vrede met Dr Borsboom. Hij heeft me de afgelopen jaren zeer goed begeleid en gesteund! Heb n.l de laatste jaren klap op klap gehad wat betreft me gezondheid. Kan hem iedereen aan bevelen.

• 8.8

Huisarts Mulder-Sahebdin, P. - Lelystad

6 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede huisarts luistert goed naar haar patiënten en zoekt altijd een oplossing

• 7.8

Huisarts Montfort-van Noort, L.H.C.C. van - Lelystad

3 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Deze huisarts geeft vertrouwen en dat is de basis. Verder handelt ze adequaat en heeft ze kennis van zaken. Kortom: prima huisarts

• 9.8

Huisarts Vooijs, J. - Lelystad

10 december 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Wordt goed naar je geluisterd. Afspraak kan altijd vrij snel. Heel goed allemaal.

• 8.0

Huisarts Beugelaar, J.D. - Lelystad

16 september 2015 - Goedgekeurd door de redactie

een goede dokter, die de tijd voor je neemt en naar je luisterd.

• Huisarts Carey-Kleene, E.M. - Lelystad

15 augustus 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben 30 jaar nog nooit heb ik zo'n lief persoon als dokter Carey gekend ze is voor mij meer dan een huisarts. Na mijn bevalling en ziekte periode erna heeft ze ons gezin zo goed met haar mooie hart...

• 8.0

Huisarts Germans-Koops, H. - Lelystad

22 april 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Voel me altijd serieus genomen en heb het gevoel dat er echt geluisterd wordt. Neemt de tijd. Kundige assistentes, kortaf maar niet té, zodat er efficient te woord gestaan wordt zonder te veel...