Diabetes

Synoniemen: diabetes mellitus, suikerziekte

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

7344 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Internist Schoofs, M.W.C.J. - Dordrecht

11 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Inhoudelijk zakelijk; vriendelijke bejegening door mw.Schoofs

8.7
Podotherapiepraktijk Podo Gelderland, locatie Wageningen - Wageningen

11 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kwam voor het eerst bij een podotherapeut van Podo Gelderland. Hij nam alle tijd voor me. Maar liefst 45 minuten. Mede daarom ben ik uiterst tevreden over de podozorg van Podo Gelderland.

Huisarts Zandijk-van Assenbergh, M.W. - Ermelo

10 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben inmiddels ruim 25 jaar patient bij Mw dokter Zandijk. Ik heb haar, ook onder n.m.m. uiteenlopende pittige medische omstandigheden, leren kennen als een uitmuntende huisarts die altijd kalm,...

Tandartsenpraktijk Dental Clinics Weesp - Weesp Geverifieerd

9 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Kon heel snel terecht en iedereen was heel vriendelijk. Er werd goed tijd genomen voor de behandeling.

9.7
Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Onder de Linde, Huisartsenpraktijk de Jonge, Dielissen en Ten Broek - Nijmegen

8 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vind het een fijn praktijk altijd een luisterend oor en top dokters

9.2
Orthopeed Hoebink, E.A. - Breda

6 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel goed geholpen door dokter hoebink, goede uitleg over de voor en tegens, kwam gelijk naar de afdeling toen ik daar weer was , uitgelegd wat hij gedaan had , zou hem zeker aanraden , doet echt...

9.3
Diëtist Baay-Raven, J. - Vlaardingen

6 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Mevrouw Baay - Raven is Top Jammer dat haar advies zo slecht wordt uitgevoerd . Invloed van hoger hand . Zo triest

6.5
Oogkliniek Oog Medisch Centrum Zaandam - Zaandam

Deskundige vriendelijke arts.

Wijkverpleging Aafje Thuiszorg Barendrecht - Barendrecht

4 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Team barendrecht west: blij met de zoeg die geleverd is. Ik ben blij dat ik het nu zelfstandig kan. Wel lastig geweest aan het begin dat ik soms andere gezichten kreeg.

9.6
Oogarts Winkel, E.L.E.J. van de - Baarn

4 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede oogartsarts. Groot nadeel; loopt altijd enorm uit ! De inschatting wb tijdplanning is slecht!

Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

3 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Deskundig gespecialiseerd zorgverleners! Altijd op de hoogte van de laatste nieuws! Altijd goed geholpen en buiten gewoon vriendelijk voor mij al 30 jaar goede zorg in dit ziekenhuis!

Wijkverpleging Santé Partners Thuiszorg (STMR), Wijkteam AZ Elden - de Laar - Arnhem

3 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Over het algemeen volledig tevreden. Er is wel een iets maar dat is het vermelden niet waard!

9.6
Apotheek Apotheek Westwijk - Amstelveen

3 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Speciale code ingevoerd voor het ophalen van herhaalrecept. Maar 1 baliemedewerker present, die uitgebreid de tijd neemt om cliënten met ingewikkelde vragen te helpen. Neemt niet de moeite om...

2.3
Wijkverpleging Habitus Maatschappelijk Zorg & Welzijn - Almelo

2 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg tevreden over Habitus Zorg. De medewerkers zijn altijd sociaal en vriendelijk, vertellen altijd vooraf wat ze gaan doen. Dat vind ik erg prettig. Ga zo door!

Internist Verburg, F.A.J. - Purmerend

2 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Luisterend, goede uitleg, vriendelijk. Geen minpunten.

1 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden, aangezien er samen met mij werd gekeken hoe mijn eetpatroon kon worden aangepast na diagnose diabetes. Er werd goed gekeken hoe met de minste aanpassingen het grootste effect...

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Diëtistenpraktijk LeefSmakelijk, locatie Sint-Pancras - Sint-Pancras

Wauw, leuk, superbedankt!
Verpleeghuis en verzorgingshuis Livio, Verpleeghuis De Wiedenhof - Haaksbergen

1 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Wij, de familie, is helemaal tevreden, over de zorg en de aandacht voor onze moeder.

Apotheek Apotheek Heerlerbaan - Heerlen

1 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Klantonvriendelijk, arrogant en het missen van privacy aan de balie. Personeel niet klant- patiënt gericht.

3.0
Zorgverzekeraar ONVZ - Houten

1 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Bij ONVZ niets. In de ICT (Elektronisch Patiënten Dossier e.d.) kan er nog heel veel verbeterd worden. Overal in de zorg gebruikt men andere (verouderde) systemen die niet betrouwbaar op elkaar...

Apotheek Apotheek MC Wieënhof - Venray

1 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Een hele slechte organisatie,medicijnen niet op tijd en als ze er binnen zijn word je niet gebeld… Inmiddels weg bij deze “zorgaanbieder”.

3.0